لوله

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم سپنتا

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم

از مهمترین فاکتورهای ساخت یک گلخانه، لوله می‌باشد. اما اینکه بهترین نوع لوله گلخانه ای چیست؟ را باید مورد نقد و بررسی قرار داد. آیا استفاده می دانید قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای در بازار آهن چقدر است؟ اینکه این لوله ها از چه برندی باید باشند؟، چه جنسی داشته باشند؟ و حتی برای گلخانه های صنعتی و نیمه صنعتی کدام نوع بهتر است را در این مطلب مطالعه خواهید کرد.
لوله گلخانه ای لوله آبکاری گرم لوله آبکاری سرد قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سپنتا

قیمت لوله گالوانیزه ساوه سنگین

قطعا لوله و اتصالات فاضلابی که از جنس پی وی سی PVC هستند و برای لوله کشی ساختمان استفاده می شوند، گزینه مناسبی برای استفاده در گلخانه ها نیستند. لوله گالوانیزه گلخانه ای بهترین جنس برای ساخت سازه‌های گلخانه ای می باشند. این لوله های فولادی آهنی مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین با آبکاری گرمی که می‌شوند در مقابل رطوبت پایداری خیلی خوبی دارند. لوله گلخانه ای شامل دو نوع آبکاری می‌باشد که در ادامه مطلب به تشریح این دو پرداخته ایم.

خرید لوله گالوانیزه گلخانه ای با مناسب ترین قیمت از بازار لوله و اتصالات تهران

واتساپ ۰۹۱۲۵۰۸۱۳۵۱

Array

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم

Array

برای دریافت قیمت لوله گالوانیزه نو می توانید با فروشگاه تماس بگیرید. پیشنهاد ما خرید جنس نو می باشد چرا که شما می توانید لوله گالوانیزه نو را با مناسب ترین قیمت و نزدیک به قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم تهیه نمایید.

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سپنتا

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه قزوین

پیشنهاد ما خرید لوله گالوانیزه گلخانه ای با مناسب ترین قیمت و باکیفیت ترین جنس می باشد. اصلا پیشنهاد نمی شود بخاطر قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم بخواهید ریسک کنید و پروژه خود را نامناسب پیش ببرید. برای خرید لوله گالوانیزه با کیفیت بالا هم می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۰۸۱۳۵۱۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۹ تماس حاصل کنید.

لوله گالوانیزه آبکاری – لوله گلخانه ای

همانطور که مستحضر هستید در ساخت لوله جهت رسیدن به محصول لوله گالوانیزه از چند طریق مختلف ورق های فولادی و یا آهن سفید تبدیل به لوله شده و سپس آبکاری می شوند.
حال جالب است بدانید که روش های گالوانیزه کردن لوله (گالوانیزاسیون) نیز متفاوت است که این اعمال بیشتر بر روی لوله هایی از جنس فولاد انجام می شود. این روش ها شامل آبکاری به روش گرم و آبکاری به روش سرد می شود.

لوله های گالوانیزه آبکاری شده با توجه به وزن و ضخامت پایین آن ها قیمتِ پایین تری به نسبت دیگر لوله های گالوانیزه دارند. به همین خاطر بیشتر در ساخت سازه های گلخانه ای، سازه پرورش قارچ، فنس کشی، موارد تزئینی و زینتی، تولید مبلمان، محافظ خطوط انتقال برق و کابل و … مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت لوله گالوانیزه سنگین سپنتا

لوله گلخانه ای لوله آبکاری گرم لوله آبکاری سرد

آبکاری گرم

گالوانیزه گرم از قدیمی ترین روش های گالوانیزسیون فلزات می باشد که بیش از ۱۵ دهه قدمت دارد. در این رو لوله های فولادی در استخری از روی مذاب با دمایی در حدود ۴۶۰ درجه سانتی گراد شناور می شود و پوششی از روی بر آن ایجاد می شود.

در ادامه پس از خروج از استخر روی مذاب با اکسیژن و کربن وارد واکنش شده و لایه هایی مقاوم در برابر خوردگی و اکسید شدن بر روی لوله ایجاد می شود. در این روش ضخامت لایه ی ایجاد شده از روی بین ۳۵ تا ۶۵ میکرون است. ظاهر روی لوله رنگی کدر داشته و دارای سطحی یکدست و یکنواخت نمی باشد.

لوله گالوانیزه سبک ساوه

لوله گلخانه ای لوله آبکاری گرم لوله آبکاری سرد

آبکاری سرد

در روش گالوانیزه سرد لوله ها در دمای پایین تری (حداکثر ۷۰ درجه سانتی گراد) گالوانیزه می شوند. محلولی آبی یا اسیدی به اضافه نمک را روی لوله مورد نظر به صورت پاششی اسپری می نمایند. ضخامت لایه گالوانیزه روی لوله در حدود ۱۵ میکرون است که ظاهر لوله حالتی براق و یکنواخت دارد.

لوله گلخانه ای لوله آبکاری گرم لوله آبکاری سرد

تفاوت آبکاری گرم و سرد

لوله های گالوانیزه آبکاری گرم به نسبت لوله های گالوانیزه آبکاری سرد از مقاومت و طول عمر مفید بیشتری برخورداند. این امر به علت این است در روش آبکاری گرم لوله ها در درجه حرارتی برابر ۴۶۰ درجه سانتی گراد آبکاری می شوند که اعمال شیمیایی بین فلز قلع و مولکول های لوله باعث ایجاد لایه ای محکم و مقاوم می شود. لوله های گالوانیزه آبکاری گرم بین ۲۵ تا سال عمر مفید دارند.

این در حالتی است لوله های گالوانیزه آبکاری سرد در زیر خاک عمری بین ۳ تا ۴ سال و در روی خاک و در شرایط مرطوب حدکاثر ۵ سال عمر می کنند. در بهترین شرایط اگر لوله های گالوانیزه آبکاری سرد اگر در جایی خشک مثلا روی زمین و زیر آفتاب مستقیم که رطوبت زیادی هم نباشد قرار بگیرند نهایتاً ۸ سال عمر می کنند.

لوله گالوانیزه سبک سپنتا

بهترین گزینه برای گلخانه – لوله گلخانه ای

با توجه به توضیحاتی که داده شد می توان گفت برای ساخت یک گلخانه و یا یک سالن پرورش قارچ به علت وجود رطوبت و دیگر شرایط محیطی بهترین لوله جهت احداث لوله آبکاری گرم می باشد. لازم به ذکر است لوله گالوانیزه آبکاری گرم به علت این که باید در ایجاد سازه با نقشه هایی متفاوت ایفای نقش کنند در ضخامت های متغیری از جمله ۲ میلی متر ، ۳/۲ میلی متر و ۵/۲ میلی متر تولید می شوند.

لوله های گالوانیزه آبکاری سرد نیز بیشتر در ضخامت های ۱ میلی متر و ۵/۱ میلی متر تولید و در ساخت وسایل تزیینی و یا مبلمان مورد استفاده قرار میگیرند. لازم به ذکر است که کارخانه هایی از قبیل سپنتا، روی پوشان، مریک و … در راستای تولید لوله های آبکاری فعالیت می کنند.

لوله گلخانه ای لوله آبکاری گرم لوله آبکاری سرد

لوله گالوانیزه سپنتا چیست؟

لوله گالوانیزه ساوه چیست؟

جهت دسترسی به آخرین مشخصات تولید و بروزترین قیمت ها با کارشناسان مجرب و مشاورین فروشگاه بازار اتصال تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۹۰۹۱۲۵۰۸۱۳۵۱

کاربرد لوله های  گالوانیزه

آیا می‌دانستید که هر لوله و هر سایزی از لوله سیاه را می‌توان آبکاری کرد؟!
لوله های گالوانیزه معمولا در موارد زیر بیشتر استفاده می‌شوند.

  1. لوله گالوانیزه گلخانه ای
  2. لوله گالوانیزه انتقال آب لوله کشی ساختمان
  3. لوله گالوانیزه سرد
  4. لوله گالوانیزه برق

برندهای سپنا، ساوه، مریک، روی پوشان قزوین از مهمترین مارک‌های لوله گالوانیزه می‌باشند که در ایران بیشترین استفاده را دارند. همچنین برای اطلاعات بیشتر از لوله مانیسمان می توانید ۱۰ کاربرد لوله مانیسمان را مطالعه کنید.

لوله گلخانه ای لوله آبکاری گرم لوله آبکاری سرد

دلایل انتخاب لوله فولادی گالوانیزه

Array

 

یک محافظ امنیتی

گالوانیزه با اضافه کردن یک لایه روی در بالای فولاد، یک مانع درست می‌کند. این مانع در برابر سایش و خراش مقاوم می‌باشد. در صورت عدم حفاظت آهن با آب و اکسیژه هوا وارد واکنش شده و باعث زنگ زدگی و در نهایت فروپاشی لوله می‌شود.

اتصالات گالوانیزه چینی

لوله گلخانه ای لوله آبکاری گرم لوله آبکاری سرد

هزینه

اکثر مصرف کنندگان تصور می‌کنند لوله گالوانیزه گران تر می‌باشد. اما باید به این مهم توجه کرد که طول عمر این لوله ها در دراز مدت می‌تواند هزینه ها را کاهش دهد. همواره کارشناسان فروش و مشاورین مجرب بازار اتصال در تلاشند تا شما را در زمینه تکمیل اطلاعات در صنعت تاسیسات ساختمان راهنمایی نمایند. جهت مشاوره رایگان تنها تماس بگیرید.

۰۹۱۲۵۰۸۱۳۵۱۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۹

لوله گلخانه ای لوله آبکاری گرم لوله آبکاری سرد

داربست گلخانه دست دوم
ساخت گلخانه با لوله پلی اتیلن
ساخت گلخانه با لوله گالوانیزه

قیمت لوله pvc برای ساخت گلخانه
قیمت لوله pvc برای گلخانه
قیمت لوله برای ساخت گلخانه
قیمت لوله پی وی سی گلخانه
قیمت لوله پی وی سی گلخانه ای

قیمت لوله گلخانه دست دوم
قیمت ناودانی گالوانیزه گلخانه
قیمت پروفیل گالوانیزه گلخانه
لوله گالوانیزه کمان گلخانه
لوله گالوانیزه گلخانه
لوله گالوانیزه گلخانه ای
لوله گلخانه
لوله گلخانه ای
لوله گلخانه دست دوم
لوله گلخانه سپنتا
وزن لوله گالوانیزه گلخانه
وزن هر شاخه لوله گالوانیزه گلخانه ای

نتیجه گیری

در مقاله قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم تلاش کردیم تا اطلاعات جامع و صحیحی از لوله های گالوانیزه بخصوص قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم خدمت شما ارائه کنیم. لوله گالوانیزه که از پر استفاده ترین لوله ها می باشد، پیشنهاد می شود لوله گالوانیزه گلخانه ای را با بالاترین کیفیت تهیه فرمایید.

امتیازتون به این صفحه چند ستاره است؟
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم

  1. آواتار شهرام نعمتی شهرام نعمتی گفت:

    سلام لوله گالوانیزه آبکاری شده در کجاها کاربرد دارند؟

    1. سلام بزرگوار ، لوله های گالوانیزه آبکاری شده با توجه به وزن و ضخامت پایین آن ها قیمتِ پایین تری به نسبت دیگر لوله های گالوانیزه دارند.
      به همین خاطر بیشتر در ساخت سازه های گلخانه ای، سازه پرورش قارچ، فنس کشی، موارد تزئینی و زینتی، تولید مبلمان، محافظ خطوط انتقال برق و کابل و … مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *